27 July 2019

Saturday, July 27, 2019
4

Ternyata wong jogja kui apik apik dan ora dendaman 😂

Wingi awan mobilku bermasalah neng wetan prapatan kronggahan. Join e rodo coplok 😂😂

Sirahku puyeng mendadak pokok e. 10 menit kemudian eneng wong mandek tekok macet ngopo. Didelok sedilit langsung lungo.

15 mnt an teko meneh gowo peralatan kunci, terus kongkonan aku tuku join neng toko onderdil, dijilihi mobil e wong kui mau. Wong e bongkar i rodo dewe tak tinggal tuku onderdil.

Pokok e lebar kui mobilku di beresi nganti dadi padahal aku ra kenal. Kunci inggris e wae ndilalah e tak tibakke neng slokan, gek raiso dijikuk wong di cor slokan e. Terus telpon knc ne kon jikukke kunci neng omah e meneh 😂😂😂

Pas rampung dan mobil dadi tak bayar ra gelem, wes tak pekso pekso nei amplop ora gelem tenanan, malah muni nak mekso arep di copot meneh rodane 😂.

wes rampungan terus kenalan karo tekok alamat e... pas aku nyebut jenengku, dee jawab wes reti mas jeneng e njenengan.

Tak tekok i, lha reti sko ndi mas? Dijawab meneh, aku wes tau tok bully neng ICJ mas. Wes bola bali tok bully makane apal karo fotone njenengan.

Langsung atiku mak tratap 😭😭😭😭😭

Jebul e ora dendam, ora nesu, dan apikan tenan wong e.

Maturnuwun mas topik....

Saiki monggo aku dibully sepuase ben ngerti rasane di bully ki kepiye. 😭😭😭😭

Ternyata wong jogja kui apik apik dan ora dendaman 😂


Re-post Dari group fb info cegatan jogja

Loading...